Як давно ви купували нерухомість? Якщо до 2012 року, то інформація про неї, швидше за все відсутня у державному реєстрі, що може загрожувати вашим законним правам та інтересам. Щоб захистити свою власність, вам необхідна реєстрація нерухомого майна та прав на неї. Здійснити її ви можете в нашому нотаріальному офісі на Оболоні.
Навіщо вносити інформацію до реєстру?
Знаходження інформації в реєстрі, про те що нерухомість належить вам - це ключовий елемент для реалізації на неї своїх прав. Крім того, якщо інформація про нерухомий об'єкт в реєстрі відсутня, це створює для вас ризики шахрайських дій з боку третіх осіб, які можуть скористатися даним фактом і спробувати оформити її на себе.
Якщо ви володієте:
- об'єктом, придбаним (отриманими в дар, успадкованим і т.п.) до 2012 року,
- новоспорудженим об'єктом,
- об'єктом, будівництво якого ще не завершилося,
то вам варто звернутися до нотаріуса в Києві для внесення до реєстру інформації про нього.
Зверніть увагу, що для реєстрації нерухомого об'єкта, який був придбаний до 2012 року, потрібна інформація про його державну реєстрацію. Запросити таку інформацію з державних органів (БТІ) нотаріус на Оболоні може самостійно.
Які будуть потрібні документи?
Для реєстрації нерухомого майна та прав на неї будуть потрібні:
1. Документи на об'єкт нерухомості (в залежності від того, чим конкретно він є, пакет документів може змінюватися).
2. Документи власника.
Якщо власник - фізична особа, то його паспорт і податковий код.
Якщо юридична, то:
- довіреність представника, його код і паспорт;
- статут;
- виписка з ЄДР.